Rabo ClubSupport

Gepubliceerd op: dinsdag 17 september 2024
Ook dit jaar houdt de Rabobank de actie ClubSupport. Dat betekent dat elk lid van de bank stemmen mag uitbrengen op verenigingen of stichtingen die hij of zij graag financieel wil steunen.

Stem dus tussen 2 en 24 september op Sportclub Rijssen! Iedere stem levert onze vereniging geld op. Lees hieronder de uitleg.

Leden van de Rabobank kunnen stemmen. Als je een Rabo rekening hebt ben je niet automatisch lid. Lid worden kost geen moeite of geld.
• Nog geen lid: Rabo bankieren (app) > inloggen > instellingen > Mijn Lidmaatschap.
• Al wel lid: Rabo bankieren (app) > inloggen > instellingen > Mijn Lidmaatschap > Rabo ClubSupport 2024 > Stem op je club.

Geen lid van de Rabobank én geen Rabo rekening? Familie, vrienden, buren of andere bekenden wel? Vraag hen op ons te stemmen. Het kan onze club een mooi geldbedrag opleveren.

Je mag op maximaal drie verenigingen stemmen. Alvast bedankt voor jullie steun!