Wethouder Sport Bert Tijhof opent kunstgrasveld Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: dinsdag 10 september 2024

Vandaag was het zover. Al geruime tijd werd uitgekeken naar de ingebruikname van het kunstgrasveld.

Wekelijks zagen we de voortgang. Van de jaarlijkse modderpoel ging het stap voor stap naar een glimmend groen kunstgrasveld. En vandaag werd dat officieel geopend door de wethouder en voorzitter Rohald de Jong.

En dat was onder omstandigheden die voorheen trainen laat staan een wedstrijd onmogelijk zouden hebben gemaakt. Want ondanks de vele regen kon er gewoon gevoetbald worden.

De komende jaren zal het veld in gebruik zijn voor wedstrijden en trainingen. En die kunnen nu ook tijdens de winterstop gewoon doorgaan. Iets dat al jaren onmogeljk was en een achterstand opleverde die eigenlijk in de tweede competitiehelft niet meer ingelopen kon worden.

Op deze plek nogmaals dank aan allen die hebben geholpen dit moois te realiseren.