Jeugdvoetbal zaterdagochtend 5 oktober

Gepubliceerd op: zondag 6 oktober 2024
Een heerlijke zaterdagochtend deze 5e oktober.

Het zonnetje scheen dus niets stond in de weg om naar de Koerbelt te gaan om de jeugd van Sportclub Rijssen te zien. Maar liefst 4 thuiswedstrijden. JO08, JO11, JO15 en JO19. Met het gerealiseerde kunstgras liggen beide velden nu naast elkaar dus je hoeft niet veel te missen.
Straks nog een dak op de zittribune en wellicht nog een overkapping voor het sta-gedeelte en dan is het perfect af. Hulde!

De jongste jeugd JO08 en JO11 spelen op het kunstgras. Heerlijk onbevangen en speels. Zo ook de aanwijzingen van de leiders. Ook de ouders genieten zichtbaar en er zijn genoeg doelpunten te zien. Vandaag staat ook in het teken van de scheidsrechter en deze wordt natuurlijk niet vergeten, ze krijgen allemaal een leuk presentje. Na afloop natuurlijk de penalty’s en dan douchen. Stukje Fruit eten in de kantine – wordt speciaal voor de jeugd ingekocht – en dan naar huis.

De JO15 speelt op het hoofdveld. Hier gaat het er al iets serieuzer en fanatieker aan toe. Zowel in het veld als langs het veld. Maar beide teams hielden elkaar in evenwicht zodat er een 4-4 eindstand was.

Als laatste de JO19. Ook op kunstgras vandaag, en nog wel tegen de buurman. Af en toe kunnen dit “verhitte” potjes zijn, maar vandaag niet. Sportclub was de betere en pakt de overwinning. Mooie besteding van de ochtend. Onderstaand nog een paar foto’s.

Een Toeschouwer.